Команди-переможці розпочали мініпроєкти

Червень буде багатим на події від учасників Єврошколи. Заплановано заходи з метою популяризації європейських принципів та цінностей, підвищення обізнаності молоді про освітні програми ЄС, розвінчання міфів щодо вакцинації та фейків про Covid-19.
Переможцями стали такі проєкти:
- «Європейська культура: різні країни – єдині цінності»
- «Освіта в ЄС: Україна ближче до Європи»
- «Беzфейків: ліки від інфодемії»
Автори проєкту «Європейська культура: різні країни – єдині цінності» зазначають, що він має на меті поінформувати українців про європейські цінності та принципи, популяризувати європейські цінності серед молоді. В результаті учасники онлайн-заходів проєкту прокачають знання за цією тематикою.
Автори проєкту з різних міст – Сум, Полтави, Кривого Рогу, тож він охоплюватиме ці регіони. Цільова аудиторія – вчителі та школярі, викладачі та студенти.
Завдання проєкту «Освіта в ЄС: Україна ближче до Європи!» полягає у популяризації можливостей навчання у європейських країнах для студентів з нашої країни, зокрема, за програмами академічної мобільності. Автори ініціативи впевнені, що це сприятиме підвищенню якості освіти та професійних компетенцій української молоді.
Проєкт реалізовуватимуть учасники Єврошколи, аспіранти та студенти університетів з різних регіонів України. Цільова аудиторія – студенти ВНЗ Києва, Львова, Черкас, Рівного, Запоріжжя, Чернівців та Полтави.
Проєкт «Беzфейків: ліки від інфодемії» покликаний розвінчувати міфи та фейки про Covid-19 й вакцинацію, підвищувати рівень медіаграмотності, а саме вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, розрізняти неправдиві, маніпулятивні новини та повідомлення.
Цільова група – молодь 18-35 років. До ініціативної групи ввійшли учасники з Харкова, Києва, Львова та Сум.
Обговорення